L.A. DJ’s

Drie keer meer online leads genereren voor L.A.-DJ’s

Door een succesvolle nieuwe online marketingstrategie van Stuurlui kon L.A.-DJ’s drie keer meer online leads genereren.

Bouw, Design, Hosting, Onderhoud, Online Marketing, Optimalisatie, Training

Meer online leads genereren met effectieve marketingstrategie

L.A.-DJ's kon in het eerste kwartaal van 2016 al drie keer meer online leads genereren dan in 2015 het geval was. En dat met hetzelfde budget. Een nieuwe, strategisch ontwikkelde website was de eerste stap. Daarna gingen we een intensieve samenwerking aan om de online marketingstrategie uit te zetten en te bewaken.

Vragen? Bel mij!

Responsive WordPress website

Uit AdWords bleek een derde van het aantal bezoekers op de website van L.A.-DJ’s via mobiele apparaten binnen te komen. De website was alleen nog niet responsive gebouwd. Dat was dan ook het eerste waarmee we aan de slag gingen.

Verbeterde URL Structuur

Nu we toch met een nieuwe website aan de slag gingen, was het goed de URL-structuur op de schop te nemen. De verschillende evenementen waarop je een DJ wilt huren, kregen elk een eigen landingspagina. Dankzij de slider bovenin de site komen de USP’s van dit DJ-boekingsbureau nu beter naar voren.

 “Door de inzet van Klantenvertellen.nl komen reviews binnen die voor meer vertrouwen zorgen bij potentiële opdrachtgevers.”  

Thomas Brink, mede-eigenaar van L.A. DJ's

Gebruiksvriendelijke website

“De doelgroep herkende zich niet altijd in onze site en bezoekers moesten ver doorklikken voordat ze uitkwamen waar ze wilden”, zegt Thomas Brink, mede-eigenaar van L.A.-DJ’s. “Stuurlui optimaliseerde de gebruiksvriendelijkheid voor de diverse doelgroepen. Waar je nu ook bent op de website: je kunt overal contact opnemen of een offerte aanvragen.”

Conversiegerichte landingspagina’s

Van de jaarlijkse omzet komt 55% uit boekingen voor huwelijken. Verloofde koppels moeten uitkomen op een aantrekkelijke landingspagina. Door middel van een video, tekst en een uitgebreide tool voor offerteaanvragen trechter je de bezoekers precies naar waar je ze wilt hebben. Namelijk in jouw inbox met een contactverzoek om zo online leads te genereren.

Doelgericht adverteren

Voor de online marketingstrategie kozen we voor SEO, SEA, remarketing en Facebook-ads. “Door video’s te richten op verloofde stellen, schieten we niet langer alleen met hagel, maar wordt de belangrijkste doelgroep heel direct aangesproken”, legt Thomas uit.

“De AdWords-campagnes werden ook per doelgroep gescheiden. In januari 2016 konden zij ruim 60 online leads genereren. Het jaar daarvoor waren dit er nog twintig. Dit betekende een goede stijging met hetzelfde budget en hierdoor zijn onze kosten per aanvraag flink omlaag gegaan.”

“We deden wat betreft online marketing veel zelf, maar misten een groot stuk expertise. Op een gegeven moment hakten we de knoop door. Halve bak verder gaan kost meer geld dan gewoon goed investeren. Zo kwamen we bij Stuurlui uit.”

Thomas Brink, mede-eigenaar van L.A.-DJ’s.

Verschillende expertises

“Door de verschillende expertises binnen Stuurlui zijn zij professioneel en bewezen functioneel als het gaat om WordPress, marketing en social media. Ze bieden ons de meest complete oplossing. En wij kunnen het weten: we hebben veel offertes opgevraagd.”

Wil jij ook meer online leads genereren? Wij zetten jouw complete online marketingstrategie haarscherp in de markt. Neem eens contact op voor nieuwe inzichten en een frisse blik op jullie activiteiten. Neem contact op!

Comments are closed.

Wat onze klanten over ons zeggen:

5/5 sterren
Jeroen van Catz
Roei- en Zeilvereniging 'Gouda'
04/2016

“Nadat onze wordpress site gehacked was moesten we met grote spoed op zoek naar een oplossing. We kwamen bij Stuurlui terecht en zijn vanaf dag …

Lees meer...
5/5 sterren
Lieke van Wilpen
Aller Heiligen Convent
04/2015

“Snelle en flexibele harde werkers. Denken goed met je mee om tot het gewenste eindresultaat te komen!”

Lees meer...
5/5 sterren
Greke Janssen
Webpower
03/2017

“We zijn met Stuurlui gestart met AdWords en LinkedIn campagnes en inmiddels helpen ze ons ook met technisch beheer van onze websites en meetbaarheid daarvan. …

Lees meer...
5/5 sterren
Stephan Staal
Theaterkantoor
04/2016

“Vanaf ons eerste bezoek bij Stuurlui hebben we het gevoel dat ze direct snappen waar we naar op zoek zijn en waar ze ons mee …

Lees meer...
Bekijk alle reviews

Dit is onze werkwijze


Persoonlijk contact


Inventarisatie

Offerte

Uitvoer


Dit is altijd onze werkwijze, voor grote websites, maar ook voor kleine aanpassingen. Persoonlijk contact, een offerte gebaseerd op jouw specifieke situatie en daarna pas de uitvoer. Zo weet je met wie je zaken doet, krijg je eerlijke en transparante prijzen en heb je nooit onverwachte kosten.

Stel ons een vraag:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuurlui in 2017:

  • 12084 WordPress updates uitgevoerd
  • 282 WordPress websites verhuisd
  • 105 Actieve online marketing campagnes
  • 229 Websites in onderhoud
Top