St Antonius Onderzoeksfonds

Trek meer donateurs met de inzet van Google Grants

Het aantal donaties voor het St. Antonius Onderzoeksfonds zit in de lift sinds Stuurlui een AdWords campagne met behulp van Google Grants voor hen opzette.

Bouw, Design, Hosting, Onderhoud, Online Marketing, Optimalisatie

Meer donateurs door de inzet van Google Grants

De non-profitorganisatie St. Antonius Onderzoeksfonds wil graag meer donateurs werven. Daarom zetten wij een AdWords campagne op met behulp van Google Grants. Sindsdien zien zij niet alleen een stijging in het aantal eenmalige, maar ook in het aantal maandelijks terugkerende donaties. Daarnaast optimaliseerden we ook de website om meer schenkers te trekken.

Vragen? Bel mij!

Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek

Voor een non-profitorganisatie telt elke euro, daarom probeerden we zo kosteneffectief mogelijk te werk te gaan. Voorafgaand aan het opzetten van de campagne deden we een uitgebreid zoekwoordenonderzoek om er precies achter te komen wie de doelgroep is. We keken hierbij secuur naar de keywords waarbij mensen het meest geneigd zijn een donatie te doen voor onderzoek.

Google Grants

Non-profitorganisaties kunnen via Google Grants in aanmerking komen voor maandelijkse advertentietegoeden tot tienduizend dollar. Het St. Antonius Onderzoeksfonds zet dit budget in om meer donateurs te werven. Jan Versteegh, directeur: “Stuurlui zorgt dat de hele AdWords campagne van A tot Z geregeld wordt. We krijgen elke maand een keurige rapportage waarin je in een oogopslag ziet wat de campagne oplevert.”

“Wij kozen voor Stuurlui, omdat zij veel vakkennis hebben, een goede prijs hanteren en het gewoon prettige mensen zijn.”

Jan Versteegh, directeur St. Antonius Onderzoeksfonds.

Website optimalisatie

Hoewel het St. Antonius Onderzoeksfonds net een nieuwe website had, was het toch nodig om een aantal structurele wijzigingen door te voeren om de website aantrekkelijker te maken voor donateurs. Aan de voorkant gebeurde dit onder meer door een nieuw ontwerp te maken en een groot deel van de website structuur te optimaliseren. Daarnaast deden we verschillende onderzoeken alle landingspagina’s beter op de doelgroep te richten. De techniek aan de achterkant werd ook aangescherpt. Door een aantal technische wijzigingen is het administratieve proces aan de achterkant efficiënter ingericht.

Aan een half woord genoeg

Jan is vooral lovend over de communicatie met Stuurlui. “Zowel het optimaliseren van de website als het opzetten van de Google Grants campagne verliep vlekkeloos. Stuurlui luistert goed naar wat de klant wil, is gemakkelijk benaderbaar en doet precies waar ik ze om vraag.” 

Wil jouw non-profitorganisatie ook aan de slag met Google Grants? Wij nemen je graag al het werk uit handen, van de aanvraag tot aan het maandelijks optimaliseren van jouw campagne. Neem contact op!

Comments are closed.

Wat onze klanten over ons zeggen:

5/5 sterren
Magneten Kopennl
Magneten Kopennl
09/2016

Geert Bos – Magneten Kopennl Stuurlui heeft ons bedrijf fantastisch geholpen toen wij in juni afgelopen jaar een groot probleem met onze website hadden. Aangezien …

Lees meer...
5/5 sterren
Mark Kok
Ondernemen van A tot Z
03/2015

Mark Kok – Ondernemen van A tot Z Hoewel het logo suggereert dat Stuurlui in the box zit, ze denken ver daarbuiten! Echte marketeers van …

Lees meer...
5/5 sterren
Joyce Magrijn
NJOY 2 GIVE
07/2015

Heel erg enthousiast over de bekwame service van Stuurlui Online Marketing. Ze denken met je mee, werken snel en snappen in 1 woord wat je …

Lees meer...
5/5 sterren
Maikel van de Sande
De Wagenparkbeheerders
09/2016
Bekijk alle reviews

Dit is onze werkwijze


Persoonlijk contact


Inventarisatie

Offerte

Uitvoer


Dit is altijd onze werkwijze, voor grote websites, maar ook voor kleine aanpassingen. Persoonlijk contact, een offerte gebaseerd op jouw specifieke situatie en daarna pas de uitvoer. Zo weet je met wie je zaken doet, krijg je eerlijke en transparante prijzen en heb je nooit onverwachte kosten.

Stel ons een vraag:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stuurlui in 2017:

  • 7443 WordPress updates uitgevoerd
  • 279 WordPress websites verhuisd
  • 93 Actieve online marketing campagnes
  • 233 Websites in onderhoud
Top